مازندران 10 هزار واحد مسكونی در كردستان عراق می سازد
نوشته شده توسط : swot

' سید رسول رسولی ' شنبه شب در حاشیه نشست تجار مازندرانی با هیات تجاری و

اقتصادی استان كردستان عراق درآمل به خبرنگار ایرنا گفت: در سفر هیات تجاری و اقتصادی استان كردستان عراق به مازندران تفاهم نامه ساخت 10هزارواحد مسكن مهر در قالب ارایه خدمات فنی و مهندسی از سوی مازندران به كردستان عراق امضا شد و مورد توافق دو طرف قرارگرفت.

وی با بیان اینكه مازندران از استان های موفق درامر ساخت واحدهای مسكن، بخصوص مسكن مهر است، اضافه كرد: هم اكنون حدود 70 هزار واحد مسكن مهر درمازندران درحال ساخت است.

وی ادامه داد: قرار است احداث 52 هزار واحد مسكن دیگر نیز در سال 91 به اجرا درآید.

رییس سازمان مسكن وشهرسازی مازندران با بیان اینكه همه مصالح مورد نیاز در ساخت مسكن دراین استان درمازندران تولید و استفاده می شود، اضافه كرد: مازندران دربخش صدورمصالح ساختمانی هم می تواند به استان كردستان عراق كمك كند.

رسولی، صنعتی سازی دربخش مسكن مازندران را روبه رشد خواند وادامه داد: هم اكنون حدود 40درصد ساخت مسكن درمازندران به روش صنعتی سازی و پیشرفته انجام می شود.

وی، وجود 15هزار مهندس ساختمانی،70 شركت مهندسان مشاور و شركت های بزرگ انبوه ساز را بخشی از توانمندی های مازندران در زمینه صدور و ارائه خدمات فنی و مهندسی به اقلیم كردستان عراق اعلام كرد.

هیات تجاری - اقتصادی سلیمانیه عراق به سرپرستی ' شیخ مصطفی رحمان' رییس اتحادیه صادركنندگان و واردكنندگان اقلیم كردستان عراق روزشنبه در صدر هیاتی 28 نفره به منظورسفری سه روزه و بررسی مشكلات بازرگانان و نیز توسعه همكاری با مازندران به این استان سفر كرد. ك/3

7327/503/508





:: برچسب‌ها: آب , مکزیک , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: